המבנה של גוגל אדוורדס

מאת: איתי אפרימי ורועי קטרי

במאמר זה נסקור את האפשרויות השונות שעומדות בפנינו כאשר אנו פותחים חשבון בגוגל.

החשבון של גוגל, שליטה מלאה בקמפיינים:

במעלה ההיררכיה של המבנה של גוגל אדוורדס נמצא החשבון שלנו, בכל חשבון אנו יכולים להפעיל 25 קמפיינים במקביל, ברמת הקמפיין תוכלו לשלוט בתקציב היומי שלכם, שפות ומיקוד הלוקיישן וישנן גם אפשרויות דמוגרפיות נוספות.

ניקח למשל קמפיין שאנו רוצים להעלות, מבצע מיוחד של מכונות כביסה בחנותכם הממוקמת באשדוד. עלינו להתמקד בכל הקמפיין  אך ורק במבצע המיוחד של מכונת הכביסה , נבחר להראות את מודעות האדוורדס רק לאנשים שנמצאים במעגל מרחק הגיוני מאשדוד. בנוסף, נוכל להפסיק את הקמפיין אוטומטית ברגע שהקמפיין נגמר. אלו דוגמאות לדברים שנוכל לעשות ברמת הקמפיין.

AD GROUP

האד גרופ נמצאים מתחת לכל קמפיין ותוכלו לקבל 2000 מהם לכל קמפיין. האד גרופ הינו למעשה מחסן  המאגד בתוכו את המודעות ומילות המפתח. המודעות יכולות להיות מודעות טקסט או גרפיות. תוכלו להכניס עד 300 מודעות וידאוויזואליות ועד 50 מודעות טקסט בכל אד גרופ. תוכלו לקבל עד 2,000 מילות מפתח לכל אד גרופ, היזהרו לא להשתמש ביותר מדי.

נחזור לדוגמא שלנו, נאמר שאנו רוצים להשתמש באד גרופ כדי ללכוד אנשים שיקנו את מכונת הכביסה שנמצאת במבצע באשדוד, ננסח מודעה שתלכוד את הקונים הפוטנציאלים, נבחר מילות מפתח, למשל: "מכונת כביסה בדרום", "מכונת כביסה סניפים באשדוד".

נוכל להשתמש ברשת האתרים של גוגל: נבחר את האתרים בהם נפרסם את המודעה שלנו, ואת האתרים בהם לא נפרסם את המודעה שלנו. אם למשל אנו רוצים לפרסם בפורטל העוסק במכשירי חשמל, נגדיר זאת.(אגע זאת במאמרים הבאים שלי). אך העיקרון המנחה הוא שהכל צריך להשאר ברמת האד גרופ.

אפשרויות התשלום בגוגל אדוורדס

כאשר אנו פותחים חשבון בגוגל אדוורדס, אחד הדברים החשובים ביותר הוא לומר לגוגל כיצד אנו נשלם בעבור הפרסום. ישנן מספר אפשרויות, נסתכל על המסך המקבל אותנו בכניסה לגוגל אדוורדס ונלחץ על כפתור החיוב, שתי התוצאות שנקבל ייקחו אותנו לאותו המקום.

 

לאחר מכן נבחר את המדינה בה החשבון שלנו ממוקם, ברגע שנבחר מדינה מסוימת, נלחץ על אפשרויות התשלום:

 

נקבל את אפשרויות התשלום:

 

נוכל לשלם  מיידית באמצעות העברה בנקאית לחשבון הבנק של גוגל או בתשלום מאוחר יותר באמצעות כרטיס אשראי.

כותבי המאמר :איתי אפרימי ורועי קטרי, הינם בעלי חברת וידאו הד- חברה לפרסום ושיווק באינטרנט, הפקת סרטי תדמית, צילום פרסומות לאינטרנט, ובניית אתרים שיווקים.

 

 

x
לפרטים נוספים >

מלאו את הפרטים הבאים
ונחזור אליכם בהקדם

או חייגו עכשיו :

03-5351847

כבר עוזב?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת השאר פרטים ונחזור אליך!